Osnovo sistema kakovosti v podjetju predstavlja poslovnik kakovosti po standardu ISO 9001:2000 in SIST EN ISO/IEC 17020.
Poslovnik kakovosti ureja politiko in cilje kakovosti ter določa odgovornosti in pooblastila v podjetju. V poslovniku je opisani procesni pristop k zagotavljanju kakovosti. Natančno so opredeljene posamezne aktivnosti, odnosi in medsebojna komunikacija med zaposlenimi, da se preprečuje nastanek sistemskih neskladnosti. V primeru odstopanja od zahtev je zagotovljeno ažurno in učinkovito ukrepanje. Vsak zaposleni sprejema odgovornost za kakovost poslovanja podjetja na svojem področju ter prispeva k izboljšavam delovanja v celoti. V podjetju se daje glavni poudarek na kakovosti izvedbe storitev.
Kontrolni organ razpolaga z usposobljenim kadrom za vodenje in izvajanje strokovnih nalog. Osebje kontrolnega organa ima primerno kvalifikacijo, se redno strokovno izpopolnjuje in tako pozna zahteve v zvezi s kontrolami, ki jih izvaja. Osebje je sposobno, da na podlagi rezultatov preiskave razsodi o skladnosti s splošnimi zahtevami in o tem pripravi poročilo. Osebje je sposobno interpretirati ugotovljena odstopanja od zahtev normativov.
Osebje kontrolnega organa ni pod nobenimi komercialnimi, finančnimi in drugačnimi pritiski, ki bi vplivali na razsojanje. Kadar skušajo posamezniki vplivati na izvajalca kontrole, ta vljudno zavrne zahtevo. Če se pritisk stopnjuje, prekine delo, se odstrani z mesta izvajanja kontrole ter obvesti direktorja o razlogih za prekinitev.


